вторник, 4 август 2009 г.

"Аз съм Сънчо идвам от горица"

Сънчо, за когото се пее, че идва от горица, е измислен герой. А аз съм съвсем реален... Сънчо. Сериозно! Мога да приспя едно дете за точно 5 минути. Колкото и да се къса да реве, да рита, да се тръшка - няма къде да ходи, ще заспи, та няма да може да отлепи цяла нощ от леглото. Методите ми на приспиване действат като автомат "Калашников" - безотказно! Вече 5 години ги разработвам и тествам в реални "бойни" условия - върху двете ми деца. Толкова са ефективни, че започват да ми действат и на мен самият, в резултат на което почти винаги заспивам много преди децата ми. От което правя заключение, че методите ми могат със същият успех да се ползват и върху възрастни. А това от гледна точка на бъдещите ми бизнес планове е още по-добре - спектърът на клиентите, ползващи приспивните ми услуги, ще бъде много широк.

Направо си представям дългите опашки пред входа на моя частен сЪнаториум( или сънотвориум!) - как изтощени за сън родители подават със сетни сили ревливите си деца и грохват... Туп! Падат на земята от недоспиване, а аз поемам ревливите терористи и след 5 минути те вече хъркат юнашки: "Хррр-хррр!"... Благодарни, родителите ми целуват благоговейно ръцете, бутат ми пари - аз ги приемам скромно: "Ама моля ви се, няма нужда!" Обаче прибирам парите в джоба и "гейм слийпинг", както казват англичаните.

А пък, ако научат за моите приспивни услуги и те - англичаните. Леле-е-е-е! И започнат да идват с цели автобуси, пълни с истерично плачещи за сън, сополиви англосаксончета. "Хелп, мистър Донкин!"... Е, как да ги върна изтерзаните хорица?! Били път чак от майната си - кой от Лондон, кой от Манчестър, от Ливърпул. И децата им врещели през целия път, а аз накрая да им кажа "Сори!". Ще ги взема, човещинка е! "Я ела, диър чайлд, да те видя защо не искаш да слийпинг!" Друс-друс за 5 минути, изпявам им "Сънчо камин фром форест" и готово. Направо си ги представям и доволните англичани как горещо благодарят и ми бутат паунди в ръцете, които аз приемам, защото ми е неудобно да откажа, за да не се обидят хората и да си помислят: "Тоя пък левове приема, а паунди-не!" Ще стане политически въпрос, че не им уважавам националната валута. Та, искам-не искам, ще приемам. Левове, паунди - ще събера пари за нова кола. Иначе комшиите ще кажат: "Тоя пък толкова пари печели, една кола се скръндзави да си купи!" Какво да правя, ще си купя. Едно "Фордче", "Мустангче"! Съвсем скромно - кабрио, кожен салон, 8 цилиндъра, 350 конски сили. Ммммммм!...

Ехо! Някой да ме събуди, че пак заспах преди децата. Нали ви казах, че методите ми на приспиване действат безотказно - особено върху мен. И сънувам разни врели-некипели за Сънчо, който идва от горица с "Форд Мустанг"!

Няма коментари:

Публикуване на коментар