събота, 5 септември 2009 г.

Дон Хуан Де...Сашко!

...Аз си го мислех още за дете. За Сашко. А той вече станал Дон Хуан Де Сашко. Да, да! Изтече информация. И то от Калинчето, която е нещо като Гугъл сред децата на нашата улица- знае всичко за всеки. С тази разлика, че Гугъл трябва да го попиташ, а Калинчето информира, без да си я попитал. Така онзи ден тя се изправи пред мен с дяволит блясък в очите и каза:"Бате Пепи, а пък Сашко върти любов с Роси в детската градина!" Погледнах я с недоверие- Сашко да върти любов!? Прочела недоверието ми в очите, Калинчето допълни информацията с нов потресаващ факт:"Двамата са се целували зад едно дърво в детската!" Малииии! Оставаше да ми каже, че вече са се и сгодили с благословията на Госпожата в детската и утре отиват на меден масец. Имах сили само да попитам откъде Калинчето е събрала тази информация. "От самата Роси!", гордо ми отговори тя. "Ама Роси може да каже, че се е целувала и с Брад Пит!", попитах аз, подлагайки под тежко съмнение източника на информация. Но Калинчето ми отговори по детски категорично:"Не с Брад Пит, а със Сашко се е целувала!" И си отиде така неочаквано, както беше дошла. А аз останах със своите объркани родителски мисли. Защото, колкото и информацията да беше ненадеждна по отношение на пълната й достоверност, сигурно в нея имаше и зрънце истина. Което означаваше, че Сашко неусетно беше порастнал и момичетата вече се заглеждат по него- особено Роси от неговата група в Детската...И все пак, да ме извинява Калинчето, но това за целувката зад дървото не го повярвах, а точно то остана да ми човърка любопитството. Затова, удобно- неудобно, попитах Сашко дали наистина се е целувал зад дървото. Той се озъби като свиреп звяр и отрече това да е истина. Избяга засрамен, крещейки:"Не беше зад дървото-о-о-о-о-о-о!!!"...

Няма коментари:

Публикуване на коментар