петък, 15 януари 2010 г.

Жените на моя живот


Казват, че зад всеки успял мъж стои една жена. Е, аз съм изключение- зад мен стоят ДВЕ жени. Тези на снимката- Мамето и Невичка. Всъщност, те са една жена и половина, защото Невичка още не е станала жена. Та значи, зад мен стоят една жена и половина. Макар че Мамето е красива и умна за две жени. Затова най- точно излиза, че зад мен стоят две жени и половина. Обаче, ако трябва съвсем да съм статистически точен- Невичка е толкова мъничка, само на 2 годинки, значи е някъде към една трета жена. А може пък и една четвърт жена да е. Егати! Знам ли! Математиката никога не ми е била най- силния предмет в училище. Затова за по- сигурно Невичка ще я пишем една пета жена. И накрая уравнението ще изглежда така- зад мен стоят две жени и една пета! А понеже съществува голяма вероятност с течение на времето те да станат още по- красиви, особено Невичка, по тази причина в уравнението задължително ще трябва да се постави и едно неизвестно- Х. Нали? Така вече всичко ще е точно- зад мен стоят две жени и една пета равно на Х!...
...Само съм забравил как се решаваше уравнение с едно неизвестно. Едно обаче съм сигурен- всеки мъж е успял мъж с толкова много жени зад гърба си като мен. Всъщност, колко бяха точно?! Ако някой може да решава уравнения с едно неизвестно, да ми пише- искам да знам.

Няма коментари:

Публикуване на коментар