понеделник, 7 декември 2009 г.

Да полетиш високо, високо, на половин метър от земята


Щом Невичка го може, значи и вие ще го можете- да полетите високо, високо...на половин метър от земята. Половин метър!? Е, височината не е важна! Важен е полетът. Откъсването от земната гравитация. Сигурно се питате как е възможно. Децата знаят как. С усмивка! Е, и с малко помощ от приятел, който да ви окрили с любов, докато ви държи за ръцете- както е заснето на снимката. А за кацането не мислете- то не е страшно, когато има кой да ви държи и да не ви изпуска. Пък и все пак е само половин метър! Достатъчно високо, за да полетите. И достатъчно ниско, за да се приземите безаварийно...
...Приятен полет! И не забравяйте, че да летиш, означава да имаш някого, който да бъде до теб, когато се издигаш нагоре и когато падаш надолу- без да изпуска ръцете ти.

2 коментара:

  1. Много добър извод ...... Поздравления !!!

    ОтговорИзтриване
  2. О, аз и Невичка! :) Бях забравила за това, но ме накара да се усмихна и малко ме натъжи, че скоро не съм си играла с нея. :(

    ОтговорИзтриване