четвъртък, 6 юли 2017 г.

Попитах Господ

Попитах Господ:
"Къде се намира Ада?"
А Той ми отговори:
"На Голгота, където
Синът ми пострада!"

Попитах Господ:
"Къде се намира Рая?"
А Той ми отговори:
"Където Любовта ми
среща се с безкрая!"


Попитах Господ:
"Колко кръста Ти тежи?"
А Той ми отговори:
"Колкото греха 
и твоите лъжи!"


Попитах Господ:
"Колко е голяма твоята любов?"
А Той ми отговори:
"Колкото саможертвата,
на която съм готов!"

Попитах Господ:
"Как да видя твоето лице?"
А Той ми отговори:
"Като скръстиш за молитва 
двете си ръце!"

Попитах Господ:
"В коя посока е Небето?"
А Той ми отговори:
"Отляво, където те 
боли сърцето!"


Попитах Господ:
"Как гласа Ти звучи?"
А Той ми отговори:
"Така, както залезът мълчи!"


Попитах Господ:
"Кога на земята ще се върнеш?"
А Той ми отговори:
"Когато омразата в любов превърнеш!"...

Няма коментари:

Публикуване на коментар