неделя, 2 януари 2011 г.

Честит Рожден Ден, Саше!


Днес Саши става на цели 8 години! 8 години. А сякаш беше вчера...
...Още чувам как един войник тичаше по коридора към спалното помещение на нашата рота и викаше с всички сили: "Донкин ще става бащаааааааааааааа!" Гласът му отекваше с гръмовно ехо и достигаше в съня ми, като че идваше от дълбока клисура. Скочих като ужилен- "Баща!?"
...Да, бях станал баща! На момченце, което тежеше толкова, колкото тежеше автоматът ми в казармата- малко над 4 кг. Затова и до ден днешен се умилявам, като видя "Калашников"- сякаш виждам моя току- що роден, казармен Сашко.
...Старите войници ме изпратиха на портала с думите: "Донкин, искаме те да се върнеш с бутилките ракия!" След малко обаче се размислиха и коригираха количеството: "Искаме те с тубите!" След още малко: "Искаме те с цистерните!"...
...И как- имах момче!
...А до седмия месец докторите си залагаха дипломите, че ще бъде момиче. И то се роди егати момичето- яка мъжага! На 8 години вече ми е до рамото!
...Саши ни е първото дете. На него се учихме да бъдем родители. Затова винаги ще ни бъде любимото момче, момчето на ротата, момчето на Мама и Тате! Автомат "Калашников"- опасен и точен!
Честит Рожден, Саше! Обичаме те!

2 коментара:

  1. ДА ви е жив и здрав "учебника" :)))) и още много уроци да ви научи.

    ОтговорИзтриване
  2. Благодаря ти, Кикиморка! А иначе...Първите деца са като първите коли- на тях се учим да караме и доста ги амортизираме, защото сме начинаещи. За съжаление е така, но се опитваме да компенсираме.

    ОтговорИзтриване