понеделник, 12 юли 2010 г.

Как щеше да изглежда автобиографията ми, ако бях не човек, а автомобил

Име на модела- Татко Пепи. Година на производство- 1976. Инженер- конструктор, автор на проекта- Господ. Производители- майка и татко. Семеен автомобил от 2001 година. Двигател с вътрешно...емоционално горене. Разход на гориво- 10 на 100 нерви градско и 7 на 100 нерви извънградско. С мекушаво окачване, което създава усещане за нестабилност на завоите на Живота, а на дупките- направо се разлюлява. Сутрин двигателят трудно пали и бавно загрява, но с малко бутане тръгва. Докато загрее, двигателят издава звуци, подобни на мечешко ръмжене, но с повишаване на работната температура, става тих- глас не му се чува. При по- рязко натискане на газта обаче се форсира и пак започва да ръмжи и да харчи много. Автомобилът не е много маневрен поради голямото си тегло. Кормилното му управление е тромаво, без сервоусилвател и изисква усилия. Комфортът на возене е на задоволително ниво- така че всеки с удоволствие иска да го извози.Салонът е широкоскроен- може да побере много души с целият им багаж, колкото и да е тежък. Гумите имат средно висок профил, но пък са с дебел грайфер и стъпват тежко на пътя. Най- чести са повредите по двигателя. В много случаи скоростната кутия не сработва и става трудно превключването на по- висока и бърза предавка. Често дефектира и температурният датчик на емоциите, който при загряване трябва да включи охладителната система. Често не сработва и спирачната система на гнева поради захабени накладки. Екстериорният дизайн не блести с нищо запомнящо се. Дизайнът на предницата граничи със скуката. Линиите на формите са спокойни и заоблени, на места даже доста издути- при предния капак. Задницата също е банална, но пък обемна, което създава усещане за солидна изработка. Интериорният дизайн обаче е по- интересен и нестандартен. Най- вече е уютен за пътниците. Като цяло може да се каже, че автомобилът е надежден и няма да ви предаде на пътя. Гаранция за това е надписът върху двигателя- MADE IN HEAVEN!

п.п. Автомобилът няма аларма...Ама споко- то няма и кой да го открадне!

2 коментара:

  1. Хахахахх, много добре! Много! А с хидравликата как си?:)))) Браус, тате, радваш ме много

    ОтговорИзтриване
  2. Радвам се, че те радвам, Ирония! Иначе- с хидравликата съм зле, всичко по мен е примитивна механика!:)))

    ОтговорИзтриване