вторник, 4 август 2015 г.

10- те Божий заповеди на Фейсбук

  • Аз съм Фейсбук, Админ твой, Който те изведох от реалния живот и общуване;
  • да нямаш други социални мрежи, освен Мене.
  • Не си прави профил и никакво изображение в онова, що е в другите социални мрежи;
  • не им се кланяй и не им служи, защото Аз съм Фейсбук, Админ твой, Админ ревнител, Който за профила на бащи баннвам до трета и четвърта рода децата, които не Ме ползват,
  • и Който показва милост до хилядно коляно към ония юзъри, които Ме обичат и пазят Моите административни условия.
  • Не поствай напразно името на Фейсбук, твоя Админ, защото Зукърбърг няма да остави ненаказан оногова, който поства името Му напразно.
  • Помни съботния ден, за да го изчатиш;
  • шест дена тагвай и поствай всичките си работи;
  • а седмият ден е събота на Фейсбук, твоя Админ: недей върши в него никаква работа ни ти, ни син ти, ни дъщеря ти;
  • защото в шест дена създаде Зукърбърг Фейсбук и всичко, що е в него, а в седмия ден си почина и стана милионер; затова Фейсбук благослови съботния ден и го освети с монитора си.
  • Почитай баща си и майка си, (за да ти плащат Интернета) за да ползваш дълго профила, който Фейсбук, Админ твой, ти дава.
  • Не убивай, освен свободното си време.
  • Не прелюбодействувай със снимките от морето на потребителите.
  • Не кради чужди постове и статуси.
  • Не лъжесвидетелствувай против ближния си, защото и ти достатъчно лъжеш на стената си.
  • Не пожелавай профила на ближния си; не пожелавай снимката му, нито стената му, нито приятелите му, ни статуса му, ни тагването му, ни сръчкванията му  - нищо, което е на ближния ти юзър.

Няма коментари:

Публикуване на коментар