събота, 18 януари 2014 г.

Разговор с КОЛ центъра на Смъртта

КОЛ центъра на Смъртта. Телефонът звъни. Дежурният оператор вдига слушалката...

Оператор: Здравейте, пардон - болейте, слушам ви!

Гражданин: Ало, Смъртта ли е?!

Оператор: Смъртта е много заета, но вашето обаждане е жизненоважно за нас, затова, моля, останете на линия! 

Гражданин: Колко ще чакам на линия?!

Оператор: Съвсем кратко - само един живот!

Гражданин: Цял живот!?

Оператор: Е, цял! Като ви гледам ЕГН- то, вече не е цял!

Гражданин: Вие ми виждате ЕГН- то?!

Оператор: Да, виждам номера, от който се обаждате - на всеки ЕГН- то се обажда рано или късно!

Гражданин: И? Колко ми остава?

Оператор: Искате справка по вашата текуща сметка ли?

Гражданин: Да, вижте ми сметката, моля!

Оператор: Бързо ще ви я видим...Така...повечето от минутите ви са вече изразходвани, особено тези от пакета "Семейство и приятели". Вече нямате никакви минути за тях. Като гледам, вместо за семейство и приятели, всичките минути сте си изразходвали по чужди оператори. и мрежи. По тази причина са ви ограничени изходящите и входящи контакти със семейството и приятелите. Запазени са ви единствено входящите обаждания от Смъртта...

Гражданин: Но тя досега не ми се е обаждала...

Оператор: Проверете си пропуснатите сърдечни обаждания. Смъртта вече е изпращала най- сърдечни поздрави до лявото ви предсърдие...Задължително си ги прочетете. Ако сте ги изтрили, ще ви изпратим разпечатка от тях на най- близкия електрокардиограф. Услугата не е скъпа. 

Гражданин: А този разговор, който водим, скъп ли е? 

Оператор: Да, ще си платите скъпо за всичко, което чухте!

Гражданин: Как?!

Оператор: Като си го спомняте всеки ден!...

Гражданин: Ами, ако го забравя?!

Оператор: Значи вече ще сте умрял...

Операторът затваря телефона, защото е зает с ново обаждане. В слушалката остава да звучи стандартното автоматизирано съобщение на телефонния секретар: "Моля останете на линия, вашето обаждане е важно за нас"...

Няма коментари:

Публикуване на коментар