петък, 13 октомври 2017 г.

Ако Животът ми беше пътуване с влак

Ако Животът ми беше пътуване с влак,
щях да пътувам с него пак и пак.
За да спра отново на онази гара с младост,
на която се сбогувах с детската си радост.
За да спра отново на онази малка гара с нежност,
която всеки влак я отминава заради небрежност.
За да спра отново на гарата с любов голяма,
на която линия за връщане обратно няма.
За да спра отново на онази гара с домашен уют,
на която се завръщам и от най- далечния маршрут.
За да спра отново на онази гара със съмнения,
на която коловозите са кръстопът от мнения.
За да спра отново на онази гара с омраза,
на която се страхувам, че мога да сляза.
За да спра отново на всички гари с грешки,
на които ме посрещат слабостите ми човешки.
За да спра отново на всички гари с обвинения,
на които да покажа билета си с извинения...
...За да спра Живота си отново на всички мои гари,
преди завинаги да дерайлира или да се удари.
За да знам, че влакът ми, колкото и да е експресен,
щом е спрял на всички гари, значи, бил e чудесен!

Няма коментари:

Публикуване на коментар