сряда, 9 юни 2010 г.

Интервю с Любовта

Татко Пепи: Откога те търся за интервю, Любов, но ти си неоткриваема...Къде си?
Любовта: В болница...
Татко Пепи: Какво ти е?!
Любовта: Страдам от сърдечна недостатъчност.
Татко Пепи: Как така?!
Любовта: Така! Вече съм нито сърдечна, нито достатъчна.
Татко Пепи: Тогава каква си?!
Любовта: Прединфарктна!
Татко Пепи: Е, стига де, само недей да умираш! Какво ще правим без тебе?!
Любовта: Ще търсите любов по Интернет- в Гугъл, който намира всичко...
Татко Пепи: Ти се майтапиш, но Гугъл наистина намира всичко! Само една дума да му зададеш и...
Любовта: ... И ще ти намери само думи, думи и пак думи! А Любовта не е думи.
Татко Пепи: Дойдохме си на думата- тогава какво е Любовта?!
Любовта: Точно това- прединфарктна сърдечна недостатъчност!
Татко Пепи: Но това си е чиста смърт!
Любовта: Но чиста!
Татко Пепи: Но смърт!
Любовта: Не! До смърт!
Татко Пепи: Ей, ти май не си толкова- "нито сърдечна, нито достатъчна", колкото ми каза, че си?! Беше ми достатъчна убедителна, за да ме убедиш...
Любовта: ...Но недостатъчна, за да те накарам, вместо да пишеш за мен, просто да целунеш жена си, която заспа тази вечер нецелуната до теб.
Татко Пепи: Е-е-е, наистина не я целунах! Но ти защо не ме подсети?!
Любовта: Казах ти- защото страдам от сърдечна недостатъчност...
Татко Пепи: Достатъчно говорихме! Отивам да обичам. И ще го правя...достатъчно. До смърт!

1 коментар: