неделя, 25 април 2010 г.

България търси талант- Сашко също!

Гледахме поредния епизод на "България търси талант". Изпълненията на участниците бяха от атрактивни по- атрактивни. Заразен от ентусиазма на талантите, Сашко обяви с тържествена интонация пред всички: "Знаете ли какъв е моят талант?!" Невичка го гледаше с благоговение- за нея таланта на батето беше, че е нейн бате! Аз обаче го гледах с тежко подозрение- очаквах да изпсува на майка...Или- не знам какво, но непременно някаква простотия щеше да бъде. Познавах по очите му- в тях блестеше онова дяволито пламъче, което се появяваше като неизменен симптом на предстояща щуротия. И наистина- Сашко се изправи пред мен и ми показа...среден пръст. Онемях! Все очаквах нещо подобно, ама пък чак толкова. А Сашко приближаваше средния си пръст в още по- драматично близък план до очите ми. В един момент вече виждах само един огромен среден пръст. Това събуди в мен неподозирани досега фалцетни възможности на гласа- изписках като Красимир Аврамов- Човека- глас по време на концерт за Евровизия: "А-а-а-а-а-а-а-а-а-а!" След освобождаването на това Цунами от устната ми кухина, гласът ми претърпя още по- неочаквана трансформация, правейки драматичен преход към тежките басови тоналности на злия Дарт Вейдър: "Те саа те пребих!" Интонационният акцент падна с толкова страшна сила върху "х", че чак поднесе- имаше едно 10 метра спирачен път на изговор- "пребиххххххххххххх!" Сашко замръзна на място- така, както си беше- със среден пръст. Стоеше като статуя на бог в Древна Елада- само където нямаше лавров венец на главата. Но тогава забелязах защо продължаваше така дръзко да стои пред лицето на Страшния съд...Той ми показваше своя талант. Въртеше си средния пръст по наистина впечатляващ начин- той се движеше напред- назад, наляво- надясно, сякаш не е свързан с дланта на ръката. Ха! Беше някаква уникална физиологична особеност на средния му пръст, която беше открил. Само където предизвикваше съответната двузначност на жеста...Та затова го поздравих за таланта, но му обясних, че този номер не е най- подходящ за публични изяви. Така де- представете си да излезе пред Любо Дилов, Хилда Казасян и Маги Халваджиян и да им покаже своя голям поликонтекстуално асоциативен жест със средния си пръст. Не става- докато му започне същината на номера и таланта, направо ще го изхвърлят от залата, както аз едва не направих...
Ама какво да го правиш- талант!

1 коментар:

  1. хахаха, това ми напомня един стар руски виц:

    "Я тебе пальцам обьясню -вот средн1ьй видишь....?"

    p.s. извинявам се за странния правопис..
    Как е Мечо?

    ОтговорИзтриване