сряда, 21 октомври 2015 г.

Ако животните участваха в местните избори 2015 г.

Ако животните участваха в местните избори 2015 г., какви ли щяха да са техните предизборни обръщения, девизи и обещания?!

Предизборно обръщение на кърта (кандидат за кмет от БЗНС): "Уважаеми избиратели, земеделци, вие знаете колко дълбоко съм свързан с вашата земя! Аз съм много земен човек, пардон - кърт, и никога не бих забравил откъде идвам - от дъното! Опонентите ми казват, че съм свързан с подземния свят, но това е долна лъжа! Аз ще управлявам на светло и ще бъда сляп за всякакви корупционни схеми!"

Предизборен девиз на маймуната (кандидат за кмет от БСП): "45 години не ни стигнаха да ви правим на маймуни!"

Предизборно обръщение на мечката (независим от всичко, но не и от меда кандидат): "Обещавам, че ще проспя целия мандат и ще държа лапите си далече от чуждия мед!"

Предизборно обещание на лъва (кандидат за кмет от НДСВ): "Обещавам, че ще се справя искрено и лично с всеки емигрант, дръзнал да премине границите ни!"

Предизборно обещание на магарето (кандидат за общински съветник от ДПС): "Гарантирам, че ще се опъвам на всички животни в общинския съвет!"

Предизборен девиз на бика (кандидат за кмет от Атака): "С рогата напред срещу червения цвят!"

Предизборен девиз на лешояда (независим кандидат): "Ще разчистя цялата политическа мърша!"

Предизборен девиз на прасето (кандидат от ДПС): "Готов съм да се изцапам до уши в политическата кал!"

Предизборно обръщение на коня: "Уважаеми, избиратели, юздите са във вашите ръце! Готов съм да се впрегна и да издърпам политическата каруца от калта! Кажете "Дий!" на просперитета!"

Предизборен девиз на овцата, която сочи с копито към избирателите, гледайки строго към тях от плаката: "Недей да блееш, българино!"

Предизборен девиз на котката: "Да вкараме политическите мишки в дупките им!"

Предизборен девиз на мишката: "Да излезем заедно от капана на политическата безизходица!"

Няма коментари:

Публикуване на коментар