неделя, 14 март 2010 г.

Моите малки, изпаднали германчета



Гледам ги и сърцето ми се къса. Приличат ми на изпаднали германци, пленени от руснаците след битката при Сталинград. Превърнали са се само в очи. Едни големи, кучешки влажни, пълни с лирична тъга, очи. Това са Саши и Невичка- моите малки, изпаднали германчета, пленени от Грипа. Стоят насред стаята и вече нямат сили за нищо след цяла седмица кашлица, температура, безсънни нощи. Лицата са им бледи, изпити. Изпъкват им само очите, сякаш те са последните, които оказват съпротива.Точно в тях, някъде дълбоко, още тлее неизгасеното въгленче на детската радост и усмивка. Да, виждам я. Затова им пускам METALLICA- "ENTER SANDMAN" и започвам да си клатя главата наляво- надясно, за да им направя смешка. Те винаги ми се смеят, когато куфея. Но не и този път. Стоят и ме гледат безизразно, все едно съм въздух. Но аз съм упорит- продължавам с куфеенето, защото искам да ги разсмея. Толкова имам нужда от тяхната усмивка, за да знам, че битката не е изгубена и че не са се предали. Затова усилвам още повече куфеенето. Наляво- надясно- в такт с музиката. Пак наляво- надясно и...
...Оууууу! Ударих си главата в шкафа. Как само не видях звезди посред бял ден. Но поне видях и чух звънкия смях на моите малки, изпаднали германчета, които вече се смееха с глас...
...Това е добре- значи сме изгубили битката, но не и войната. Бойците още не са се предали и имат сили за смях и подвизи!

2 коментара:

  1. От виртуалната леля една рецепта за повишаване на съпротивителните сили. Проверена и прилагана хиляди пъти (двама сина съм отгледала все пак!) Имаш нужда от ИСТИНСКИ мед, един лимон и орехи. Орехите силно ги натрошваш в хаванче (да не дразнят гърлото), лимона, след като е идеално измит, го нарязваш на ситни парченца, барабар с кората и всичко това го забъркваш в меда. По една супена лъжица 4/5 пъти на ден - и силите се възвръщат. Скорошно оздравяване!!

    ОтговорИзтриване
  2. О, благодаря! Ще опитаме, но не знам дали ще искат да приемат укрепващата смес. Борбата е голяма!:)))

    ОтговорИзтриване