неделя, 2 август 2009 г.

Корупцията е навсякъде

Казвам ви, корупцията е вече навсякъде- от най-високите етажи на властта, та чак до децата. Да-да, сериозно ви говоря- децата също са корумпирани! Имам доказателства за това. Например- вчера си забравих ключовете за колата. Бях се вече обул и излязъл навън. И... "Еййййй!', ударих се по челото и се върнах за ключовете. Ама ме домързя да си събувам обувките и се вмъкнах обут на етажа. Което според строгите хигиенични порядки, въведени от жена ми, е равносилно на престъпление от особено тежък характер, подлежащо на санкциониране, без право на обжалване. Както се казва- Господ прощава, жена ми не, ако някой го хване да стъпи със скверни обувки върху чистата и свята територия на новия ни ламиниран паркет. Обаче жена ми не е вездесъща като Господ, за да знае, че аз влизам с обувки по паркета, докато тя е на пазар. Нали?! Та се намъкнах в "обетованата земя", необезпокояван като варварин, който току- що е превзел Рим. Но на първата крачка ме срещна синът ми. Спрях на място. Гледаше ме с почти анимационно разширени от изненада очи, хипнотично втренчени в обувките ми. В зениците му прочетох, написаното с едър шрифт, безмълвно послание на неговия поглед- "ЩЕ КАЖА НА МАМА, ЧЕ ВЛИЗАШ С ОБУВКИ!" Как не му паднах на колене като мюсюлманин пред джамия!? Ама нали някакъв авторитет на родителското тяло пазя, та се въздържах от такива подронващи устоите му жестове. Останах прав, но със сведен от чувство за грехопадение поглед. А в съзнанието ми отекваха с драматично ехо неизречените от синът ми думи- "ЩЕ КАЖА НА МАМА, ЧЕ ВЛИЗАШ С ОБУВКИ!" И виждах устата му, която изрича предателството- голяма, черно зееща като пропаст. Предателска уста, която не може да бъде запушена с нищо друго, освен със...Сладолед! Да-а-а, ако Юда е предал Исус за 30 сребърника, то синът ми щеше да го предаде за един сладолед. Така и стана- корупционната схема сработи бързо и безотказно. С един сладолед купих мълчанието на основния свидетел по делото и се измъкнах "ни лук ял, ни лук мирисал". А синът ми съответно- ни сладолед ял, ни сладолед мирисал. Чиста работа! Е, не съвсем чиста де- малко понацапах паркета, както и съвестта на сина ми и моята. Но какво да се прави- нали ви казах, че корупцията е вече навсякъде- от най- високите етажи на властта, та чак до децата.

Няма коментари:

Публикуване на коментар